HTML

Angyal a Mátrixban

"Aki kifelé néz, álmodik, aki befelé, felébred." (C.G. Jung)

Friss topikok

  • : @dorka3.: :D Hajrá! Pussz! :) (2013.06.01. 16:09) Próba

Váratlan fordulat

2019.05.05. 22:13 dorka3.

Nem gondoltam volna, azthittem sohasem. Hát itt van végre. Pakoltam be a mosogatógépbe, és próbáltam szenvedni, de nem ment. Szent Ég! Anyák napja, és én nem szenvedek.

Pedig reggel elképzeltem, hogy őt édesanyává tetted, engem meg letettél, micsoda idill lehet ma köztetek, majd a féltékenységem átöleltem, és próbáltam örülni a ti örömötöknek, átérezni, mintha én is anya lennék. MŰKÖDIK! A módszer működik, elmúlt a féltékenység, és békére leltem.

Két éve kezdődött az egész, a temetésen, és a vége, a béke tegnap a gyászmisén, a könnyeimet nyeltem, nézve a sok kisgyereket, lehetett volna másként is, de nem lett, az égieket kértem, segítsenek, megoldani a megoldhatatlant, hogy tovább ne kárhoztassam magam, miért nem voltam más, mikor utoljára nálam voltál, stb., stb....hát segített. Áldjon meg az Ég! Minden úgy jó, ahogy van.

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyász féltékenység anyák napja most jó gyász vége gunaghriha végre jó minden úgy jó ahogy van felnőttségek

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalmatrix.blog.hu/api/trackback/id/tr2714809636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása